कैसे करें
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मेज़बान
अगर कोई मेहमान आपकी यात्रा में बदलाव के अनुरोध का जवाब नहीं देता है
अगर कोई मेहमान आपकी यात्रा में बदलाव के अनुरोध का जवाब नहीं देता है
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
क्या इस लेख से मदद मिली?
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- मेज़बानजब कोई मेहमान रिज़र्वेशन करके भी ठहरने के लिए नहीं आतेअगर आपके मेहमान बुकिंग कैंसिल कर देते हैं या नहीं आते, तो हम आपकी कैंसिलेशन नीति पर अमल करेंगे और आपका भुगतान जारी कर देंगे।
- मेज़बानमेज़बान की हैसियत से रिज़र्वेशन में बदलाव करनाआप अपने मेहमान को बदलाव का अनुरोध भेज सकते हैं। अगर मेहमान अनुरोध स्वीकार कर लेते हैं, तो रिज़र्वेशन अपडेट कर दिया जाएगा।
- मेज़बानमेहमान का अग्रिम बुकिंग ऑफ़र वापस लेंजब तक मेहमान ने आपकी जगह बुक न की हो, तब तक अग्रिम बुकिंग का ऑफ़र वापस लेने के बदले आपसे कोई जुर्माना नहीं लिया जाएगा।
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